luni, 12 mai 2014

Legea porcariei universale

Stie cineva ce e aia "legea porcariei universale"? Ca eu am aflat abia acum. Se pare ca asa numesc ai mei momentul cand inveti o bucata de materie, dar esti ascultat din bucata pe care nu ai invatat-o. Asta e norocul meu.
In alta ordine de idei, zilele astea maica-mea a fost in Iasi fiindca a participat la congresul de Zilele Dermatologiei si m-a luat si pe mine sa vad vreo 2 prezentari. Intamplarea a facut sa nimerim exact in momentul in care Cotrutz - profa de biocel - isi tinea prezentarea ei. Maica-mea intra, insa, cu tupeu, in sala, iar eu o urmez. Dupa ceva timp ne gasim si niste locuri, iar maica-mea incepe sa vorbeasca cu o colega de-a ei, pe cand eu stau si ascult ce zice profa, zicandu-mi in gand "Da Doamne sa nu ma fi recunoscut!", ca de vazut sigur m-a vazut. Vad eu luni daca am pus-o sau nu la examen.
Partea buna cu vizita maica-mii si congresul asta a fost, insa, ca am reusit sa merg si eu intr-un final la un spectacol de opera, "La Traviata" de Giuseppe Verdi si sunt nevoit sa spun ca a fost un spectacol absolut impresionant. Bine, sincer sa fiu, exact asa ma asteptam sa fie o opera, dar fiind prima oara cand vad asa ceva, pot spune ca intr-adevar mi-a placut.
In rest, zilele astea a avut loc si Eurovision 2014, castigat de reprezentanta (sau reprezentantul, nu stiu cum sa-i zic) Austriei, Conchita Wurst cu melodia Rise Like A Phoenix. Romania, in schimb, a obtinut un mai mult sau mai putin onorabil loc 12, desi, zic eu, am avut o melodie destul de faina. Si nu stiu ce sa zic in privinta castigatorului/castigatoarei. Melodie frumoasa, voce foarte buna, dar in momentul in care starnesti atatea controverse, cam greu sa nu atragi voturi. Pe langa asta, mi-a placut faptul ca toata sala a huiduit Rusia atunci cand primeau voturi (asa-ti trebuie Putin, daca vrei razboaie! Acum toata Europa te uraste pe tine si tara ta, handicapatule!), dar nu cred ca ar fi trebuit sa le huiduie si pe saracele fete de pe scena, mai ales ca au cantat destul de frumos. Doar nu e vina lor ca au un presedinte nebun, mai ales ca ele, avand 17 ani, mai mult ca sigur nu l-au votat.
Si tot zilele astea a avut loc East European Comic Con, pe care eu l-am ratat de fraier ce sunt (FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK). Dar la anul merg sigur! Nimic n-o sa ma mai opreasca!
Acum, vreau sa atrag tuturor atentia asupra unui fapt. Atentie mai ales cei din Iasi! Mai multi copaci din Parcul Expozitiei si zona Copou au fost marcati pentru taiere. Se pare ca s-ar putea ajunge la o noua situatie cum a fost cu strada Stefan cel Mare, unde, pentru cei ce nu stiu, s-au taiat toti teii, acest simbol al orasului. Pentru cei care nu vor sa lase Copoul sa fie distrus, sambata, 17 mai, la ora 13:00 se organizeaza protest in Parcul Expozitiei. Cu cat suntem mai multi, cu atat mai bine. Pentru cine vrea sa afle mai multe informatii las aici link-ul catre event:

https://www.facebook.com/events/1494118560801918/?ref_dashboard_filter=upcoming


Stirile Internetului (sursa IGN & Machinima)
1) Anul acesta nu va aparea un nou NFS, lucru care nu s-a mai intamplat din 2002 incoace. Motivul pentru aceasta este ca cei de la EA vor sa mai lucreze la joc, pentru a-l perfectiona si a raspunde cerintelor fanilor. La asta, raspund: FOARTE BINE! A trecut prea mult timp de cand un joc NFS a fost cu adevarat fain. Era si timpul sa se repuna EA pe treaba, doar au fost votati cea mai urata companie din SUA 3 ani la rand.


2) Producatorii de la Lionsgate au anuntat crearea unui film Mighty Morphin Power Rangers. Si daca nu stii ce sunt Power Rangers atunci SA-TI FIE RUSINE! Da-i pe Google, eu nu explic asa ceva. Sper ca va iesi ceva bun, nu vreau sa fie distrusa o alta bucata din copilaria mea. Ai inteles, Hollywood?!



De la nes la congres
Anatomia! Acest cosmar al tuturor studentilor la medicina din anul I. Orice medic trebuie sa stie anatomie, mai ales daca e chirurg. Dar chiar trebuie sa o stie pe toata pana la cel mai mic detaliu? Toti doctorii iti spun ca anatomia se uita, iar chirurgii sunt si ei impartiti, fiecare se ocupa de o anumita regiune. Si-atunci ce faci? Pai, inveti, ce altceva sa faci?! Trebuie sa treci anul. Dar nu, nu ai cum sa inveti tot ce trebuie intr-un timp asa de scurt.
Vine si LP-ul si jumate de clasa lipseste. Tu nu-ti faci griji, slava Domnului ca ai nota, dar asistenta spune ca toata lumea va fi ascultata. Fuck! Ei, hai, cate ceva tot mai stii. Curaj!
Vine randul tau siii...intrebarea este din partea de materie pe care nu ai invatat-o, asa cum zice si "legea porcariei universale". Dar a cata oara se intampla asta? O data poti sa intelegi, a doua oara mai merge, a treia oara te-ai saturat, dar chiar si a patra oara?! E clar, universul nu te suporta, are ceva cu tine, mai ales cand vine vorba de anato.
La final, notele: vreo trei-patru note de 8, restul, inclusiv tu, cu totii 3! Screw you anatomy, I'm going home! Da Doamne sa ai nota finala macar 5, ca daca trebuie sa te confrunti din nou cu anatomia la vara, nu-i bine...


Melodia saptamanii
Go ahead and tell everybody "I'm The Man!"



Clipul saptamanii
multumim Machinima pentru aceste sfaturi. Multi oameni, inclusiv eu, avem nevoie de astfel de informatii stiintifice.




Review
Ei, uite ca am ajuns in sfarsit si la ultimul film din seria Alien, respectiv Alien: Resurrection.






Trebuie sa incep prin a spune ca ultimul titlu al seriei nu se mai compara cu celelalte 3. Acesta nu mai este un thriller, ci un film de actiune - SF. Ca daca ar fi sa-l consider thriller/horror, ar trebui sa il fac de tot rahatul. Dar nu am sa fac asta.
Aparut in 1997, Alien: Resurrection este regizat de Jean-Pierre Jeunet, respectandu-se "traditia" ca fiecare film din serie sa fie sub conducerea unui alt regizor (asta daca nu includem si Prometheus, regizorul acestui titlu fiind cel care s-a ocupat si de primul Alien, Ridley Scott).
Actiunea are loc la aproximativ 200 de ani dupa evenimentele din Alien 3. Acum, o noua factiune, Armata Sistemelor Unite (The United Systems Military) incearca sa indeplineasca misiunea Companiei din filmele precedente: sa foloseasca Alieni (sau xenomorfi, cum mai sunt numiti) ca arme. Prin urmare, pe nava USM Auriga, oameni de stiinta creeaza o clona a lui Ellen Ripley, pentru a scoate din corpul ei o regina Alien. Experimentul ia o turnura proasta, iar Ripley se gaseste din nou in situatia de a supravietui acestor monstri si a-i distruge, pericolul fiind cu atat mai mare cu cat nava in care se afla se indreapta rapid spre Pamant.
Sigourney Weaver reia pentru ultima data rolul protagonistei Ellen Ripley, de data aceasta alaturi de ea aflandu-se Winona Ryder (Call), Dominique Pinon (Vriess), Gary Dourdan (Christie) si Ron Perlman (Johner).
Cum am zis si la inceput, Alien:Resurrection nu mai poate fi tratat ca un thriller, ci trebuie vazut ca un film de actiune. Xenomorfii nu mai infricoseaza atat de mult, iar amenintarea lor este mult mai mica acum, cand personajele au posibilitatea de a riposta. Efectele speciale sunt bune, existand din cand in cand cateva mici scapari, iar finalul este unul mai mult sau mai putin neasteptat, in functie de ce parere si-a facut fiecare urmarind primele 3 filme. Oricum, ca un fan al seriei abia astept sa vad ce reuseste Ridley Scott cu Prometheus 2.
In concluzie trebuie, insa, sa ne punem intrebarea: cine sunt adevaratii monstrii? Alienii sau oamenii?


nota mea: 7
nota IMDb: 6,3 


Cam asta-i!


*mentionez ca nu detin drepturi de autor asupra fotografiilor si clip-urilor video postate. Nu obtin castiguri de pe urma acestui blog. Toate drepturile revin producatorilor acestora si asociatilor lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu