luni, 17 noiembrie 2014

Scrisoare catre presedinte

Stimate domnule presedinte Klaus Werner Iohannis,

Ca si dumneavoastra, voi incerca sa fiu cat mai scurt si la obiect cu putinta. Si asta nu fiindca vreau sa va imit sau sa glumesc pe seama dumneavoastra, ci fiindca nu am foarte multe lucruri de spus.

Eu sunt unul dintre romanii care v-au ales. Si sincer nu stiu sigur de ce am facut aceasta alegere. Poate ca m-au influentat parintii prea mult, poate mi-a placut orasul Sibiu sau poate pur si simplu, la fel ca majoritatea romanilor la orice alegere, v-am votat ca sa nu castige celalalt candidat. Dar, pana la urma, v-am votat, desi eu sunt de parere ca toti politicienii sunt trasi la indigo.
Prin urmare, va rog sa nu uitati cine v-a adus aici si cine va poate da jos. Nu uitati ce inseamna, de fapt, cuvantul "democratie".

Si mai am o rugaminte. Eu sunt momentan student la medicina, ceea ce inseamna ca am mult de muncit. Iar perioada cea mai grea pentru un medic este cea de rezidentiat, perioada de dupa facultate. Si asta nu e valabil doar pentru medicinisti, ci pentru orice absolvent de facultate din Romania. Si multi dinte noi vor trebui sa treaca prin niste provocari de nedescris si sa suporte o bataie de joc continua. De aceea, multi dintre noi aleg sa plece in strainatate, in cautarea unui trai mai decent.
Nu am sa va rog sa faceti minuni, sa scoateti tara din criza, sa o transformati intr-o mare putere sau sa opriti coruptia. Am incetat de ceva timp sa mai cred ca asa ceva este posibil. Si oricum romanii nu vor fi niciodata multumiti cu ce au. Dar am sa va rog sa faceti tot posibilul sa ma tineti in tara. Eu, personal, nu vreau sa plec de aici. Dar daca nu am de ales, nu voi ezita. Mai am 5 ani de facultate, cat mandatul dumneavoastra, deci este si timp destul.
Imi doresc ca dupa facultate sa pot munci si eu in tara mea si sa am un trai decent in Romania. Si mai mult ca sigur nu sunt singurul care vrea asta.

Asadar, va urez un mandat plin de realizari si sper sa nu vi se urce puterea la cap, asa cum s-a intamplat cu unii predecesori ai dumneavoastra.



Cu respect,
Gamer Med-student.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu