marți, 25 august 2015

Movie review - Pathology

De mult timp am tot vrut sa fac un review la filmul asta. Mai ales ca este unul in special pentru medicinisti...sau pentru cei cu un stomac tare si cu o minte mai mult sau mai putin sadica. Si nu va faceti griji ca am spus asta, nu se compara cu tampenia aia de Human Centipede. Acesta este Pathology.


Lansat in 2008, filmul este un thriller regizat de Marc Scholermann si scris de Mark Neveldine si Brian Taylor, aceiasi scenaristi care ne-au adus Crank. Actiunea il are in centru pe Ted Gray, un proaspat absolvent de medicina la Harvard care isi incepe cariera de medic legist la un spital prestigios. Aici, el isi intalneste noii sai colegi rezidenti, care il vor include intr-un joc periculos de a comite crima perfecta.

Din distributie fac parte Milo Ventimiglia (Ted Gray), cunoscut pentru rolul sau din serialul Heroes, Michael Weston (Jake Gallo), Alyssa Milano (Gwen Williamson) si Lauren Lee Smith (Juliette Bath).

Din pacate, nu am cum sa vorbesc despre Pathology fara sa fiu putin subiectiv. Si spun asta fiindca, vazandu-l acum, ca student la medicina, mi s-a parut super. Dar probabil ca daca il vedeam atunci cand s-a lansat, iar eu eram in clasa a 7-a, nu mai voiam sa mai dau la medicina. Si asta fiindca, repet, ca sa te uiti la filmul asta ai nevoie de stomac tare si o doza de sadism. Daca nu vrei sa vezi vreodata o disectie, mai bine zici pas.
Si lasand la o parte bugetul mic si actorii nu foarte cunoscuti, filmul este totusi plin de suspans si intriga, facandu-te sa te intrebi mereu "Bun. Si acum ce mai urmeaza?".  Accentul este in mod constant pus pe psihologic, nebunia si alienarea personajelor fiind vizibila de la inceput pana la sfarsit. Si nu stiu cum sunt altii, dar eu, incercand sa urmaresc si elementele medicale din film, am ajuns sa stau cu sufletul la gura si asteptam sa aflu cum au murit oamenii aia.
Prin urmare, pot spune cu usurinta ca Pathology este un thriller veritabil.

Nota mea: 7
Nota IMDb: 6

Trailer:



*mentionez ca nu detin drepturi de autor asupra fotografiilor si clipurilor video postate. Toate drepturile revin producatorilor lor si asociatilor acestora. Nu obtin castiguri de pe urma acestui blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu